CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, February 21, 2011

~terlupa hikayat 18/2/2011~

x terigt nk update hikayat ari Jumaat... hahahaha... mmg students kls PI x leh blah la... bleh plak merajuk ngm aku coz aku x nmpk dia angkat tangan nk jwb soalan kuiz... tiba2 jer group 3 tu bleh senyap je... aku dh prasan dh muka msing2 dh merajuk... kekekeke... kelakar tul... dh la lelaki... btul la lelaki ni like a 'big baby boy'... need to alert jer... hahahaha... bersungguh-sungguh tul....

bdk asyraf bleh plak kata :

" cikgu nie x suka nie... ms saya tgh semangat nk blaja cg. x bg saya nk jawab"

aku bantai gelak ms tue gak... kekekeke...

smpai abih yg sorang tue merajuk... yg lain dh cool skit... hahaha... then diaorg ada kls ngm Fadh.. partner aku ntk prakt... gi plak diaorg mengadu kt fadh... hahahaha... lps tu fadh bercerita la kat aku... kekekeke... klakar tul bebudk nie...

apa2 pom aku dh start suka kt students aku no matter what their behavior n attitudes... so cute lowh.... kekeke

0 comments: