CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, February 28, 2011

~lawak ms perhimpunan~

hari nie aku x dop kls... tp ada kls gnti 1 ...kls 2 aspirasi.... lps tu ada perhimpunan... mcm biasa la prhmpnn... mula bc doa, nyanyi lgu... then bc ikrar... kekekeke... part yg bc ikrar tu ada 1st2 utk guru n students then lps tu utk students saja... aku bleh plak gi ralik jap sempat ikrar yg students skli... fadh yg kt sblh dok siku2 aku dh... tp aku sdr lps ikrar skit lg nk abih... aku bantai gelak dowh dpn2 perhmpnn... nsb baik bleh cntrl volume... dh la cg2 ptg seciput jer... of coz la students nmpk... hahahaha... aku tndk jer thn... lps tu aku bleh cntrl... tetiba:


"cikgu tahan cikgu... tahan... " bbrp suara sumbang students kedengaran... hahahaha....

aku pom bantai la gelak lg... tp dlm keadaan terkwl dowh... skit buah kidney n pie aku thn... fadh kt sblh dh x leh tgk muka aku dh.... aku x tau la cg lain prsan ke tak... tp td cg prmpuan ada lam 8 org jer... dh la aku dok dpn... wat mlu tul la anak wan anuar nie... kekekeke

0 comments: