CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, February 8, 2011

~msk kelas Pendidikan Islam~

ari ni cam biasa2 jer... msk kls 2 inovasi n 2 dedikasi utk kelas agama... nsb baik x yah ngaja... x sanggup aku nk ajr bnda salah kt students aku... wat tanggung dosa je... msk2 aku wat kuiz ngm bdk2 pasal puasa... boleh than nakal gak la... kekekeke... ada sorg budak girl tu bleh plak kata:


"cikgu2 abang saya ada yg single lagi..."

nsb baik lowh aku x bantai gelak yg aku slalu wat tu... bdk2 biasalah... lps klas jer sibuk bdk tu tnya aku umur bpe... kekekekeke

td ms kls tu aku akui la aku x brp mantap pom dari segi kawalan kls... rs cam x pndai langsung psl bdk2 tgh naik nie... perlu blaja lagi aku nie... hahahahaha

ari nie satu kls jer ada... essk br mula ajar sains form 1 n brdbr gak ar... hehehe...

ari nie guru kanan cam agama n kemanusian g2... jmpa aku... ckp:

"awak x leh ajar agama... salah tue... nnt org ppd or kementerian tau... kecoh... "

the problem is... aku x rs pom nk ngaja coz aku tau ilmu x penuh di dada... so aku sgt syukur dia bg buku latihan n suh aku bg lathn jer kt bdk2... kira nya aku nie cam pantau n release klss jer... aku lg suka kot x yah ngaja....

tp masa aku mcm x cukup la utk seminggu... x pe... xpe... ek aku cal dr.sharifah plak utk kepastian....

sampai umh lam kul 6.50 ptg g2... blik2 pak cik jiran sblh umah bg sekotak limau mendarin... nk gelak plak... hahahahaha... kak asiyah kata baca2 dlu b4 mkn.... kekekekeke....

0 comments: