CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, May 26, 2011

~GUESS WHAT?~

i'm here at tmn senang jaya, tepi kedai kak tie... doing kerani-ing job... hahahaha...but hey i'm looking for and adding my experience for next 2 months... even skjp... tp x sbr nk keja kt cni...


forgot to wrap up my practical as a teacher SMK Slim... i'm so im love with teaching job rite now... hahahaha.. but when people around me asking, or watever la... i'm juz told them: "ok la"... kekekeke...
itu adalah cth ayat mls nk cite... tp suma aku rasa la ms pratical nie... kena baling pen oleh students kesayangan say... (bdk itu x sgja... nk gurau ngm kwn tp terkena aku) hahhaha... (psssttt: br bocor rahsia nie) hahahha... juz certain2 people n frenzs je tau....

anyway dpt present 4 ari guru n farewell gift g2... hahaha... x byk... tp appreciate jer suma bnda yg my lovely students bg... I love them... really... my first students kn... hahhaha...

apa lg... nnt2 la kalu igt cite ms pratical... but now i'm working wit TTG @ tadika tahfiz gemilang... nk buka buku br lowh... hahahaha

p/s: sgt2 miss my Cik Mastura Ariffin yg lama x msj aku, budak2 taman u 29, bdk2 MRSM jeli spt Idiey, Pina, Ainun... they all my beloved friends for me... Liyana Rapi pom aku rindu...

0 comments: